Wcześniej gadałam sobie tu

wtorek, 31 maja 2016

Prawdziwy mężczyzna?

Jeszcze tak całkiem całkowicie nie wracam. Wpadłam do siebie na chwilę, bo pewnie nie wiecie, że do Piekar Sląskich zmierza doroczna pielgrzymka mężczyzn. Takie wydarzenie w życiu państwa oczywiście nie mogło umknąć Prezydentowi RP. Napisał do pielgrzymów list, wskazując w nim cechy prawdziwego mężczyzny:
1. Przede wszystkim powinien być odpowiedzialny.
2. Zawsze gotowy, by chronić i wspierać rodzinę.
3. Zawsze gotowy, by wspierać i chronić lokalną społeczność.
4. Zawsze gotowy, by wspierać i chronić Ojczyznę.
5. Odważnie i konsekwentnie stawać po stronie wolności i sprawiedliwości.
6. Odważnie i konsekwentnie stawać po stronie słabszych i potrzebujących.

I taka mnie refleksja naszła czy Prezydent jest prawdziwym mężczyzną?

25 komentarzy:

  1. o andrzeju dupie można powiedzieć jedno "realizuje program dobrej zmiany i go sobie nie da odebrać nigdy w życiu" że go tak bezczelnie zacytuję. Nic więcej powiedzieć się nie da.
    a profil mężczyzny dupa ściągnął ze średniowiecza ... znaczy wzór rycerza i to by się zgadzało, wracamy do średniowiecza..

    OdpowiedzUsuń
  2. cechą pisowców jest, że to o czym mówią nie jest im znane z autopsji...no chyba, że akurat mówią o kradzieżach, malwersacjach, aborcji, głupocie lub braku honoru;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy mi zobaczyć ten uśmiech i kawy nie muszę pić bo mi podnosi ciśnienie
    tak samo jak bezbarwny, monotonny głos (taka nauczycielska maniera czy coś?) premier
    Jakby byli zaprogramowani albo cały czas coś brali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myslę, że biorą - wdychają aurę PanPrezesa

      Usuń
  4. Maliniak? W życiu. Ale możliwe, że coś wspiera i chroni. Siebie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te cechy w facetach obumierają. Ale to może my źle wychowujemy synów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc tym tropem, to nasze matki też źle wychowały swoich synów.

      Usuń
    2. ;)) Nie wszystkie :)

      Usuń
    3. Tak jak nie wszystkie "my" ;-))))

      Usuń
    4. "My" to ogólnie o kobietach :)

      Usuń
    5. Jeśli dokładnie to miałas na myśli mówiąc: "Ale to może my źle wychowujemy synów ? " - to tak, ogólnie o kobietach.

      Usuń
    6. hi hi ... czepiasz się . No przecież jestem też kobietą i też mam syna

      Usuń
  6. No ma pan Prezydent tupet...ojjj ma...Tati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw pomyślalam: no, tupeciarz. Ale wiesz co? To jest taki... tupecik. I bynajmniej nie chodzi mi o małą peruczkę :):):):):):):)

      Usuń
  7. Jakiś taki chichot mnie ogarnął, wcale nie radosny :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo diabła Zante...Tati

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki powinien być Prezydent a nie mężczyzna. Współczesny mężczyzna to zlęknione stworzenie...

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest zestaw życzeniowy. I dlatego mi się nie podoba. Nie życzę sobie być zmuszana do spełniania podobnych wymysłów - bycia prawdziwą kobietą wg kogoś tam, więc nie widzę powodu, by mężczyźni musieli spełniać takie kryteria, bo jakiś gostek tak powiedział.

    Faktycznie, ironia w tym wszystkim jest, biorąc pod uwagę to, kto jest autorem tych słów :P . Niemniej jednak nie sądzę, żeby w/w tę ironię dostrzegał .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Cię! Jaka ironia?! To było powiedziane z takim patosem, że ... o matko! ;-)))))))

      Usuń

Subiektywny komentarz znaczy mój. Indywidualny i stronniczy. Wcale nie oczekuję, że będziesz się z nim zgadzać. Wystarczy, że będziesz kulturalny.