Wcześniej gadałam sobie tu

wtorek, 23 lutego 2016

Głosowanie sms na Blog Roku 2015

Dziś o 15:00 rozpoczął się kolejny etap
Gali Twórców Roku 2015 – Blog Roku 2015, Video Roku 2015.
Będzie trwał do 1 marca, do godziny 12:00. 
Przez ten czas proszę o Wasze głosy. Na numer 7124 wyślijcie sms o treści:
D11178
Koszt sms-owego głosu to 1,23 PLN brutto (z VAT)
Zagłosować z jednego numeru telefonu można tylko raz.


O głos na mój blog proszę tych, którzy zaglądają z ciekawości, by zobaczyć do czego tym razem Zante się przyczepiła. Proszę tych, którzy wchodzą, by skonfrontować swoją z moją ocenę świata. Będę się cieszyć, gdy sms wyślą ci, którzy polityką i sprawami społecznymi nie interesują się, ale darzą mnie sieciową sympatią. Ci, którzy na hasło „zante” doznają objawów charakterystycznych dla problemów żołądkowo-jelitowych także proszę o głos. Pieniądze zebrane z sms trafiają do Fundacji Dziecięca Fantazja. Możecie więc wysłać  sms, a następnie, w komentarzach anonimowo nawtykać mi  tak, że mi się słabo zrobi. Przyrzekam, że niczego nie usunę. Kiedyś jakiś pan (a może pani) był uprzejmy nazwać mnie „starą, rudą kuchtą”. Tego pana (panią) zapraszam ponownie. Z tym, że nie jestem już ruda. Temu panu (pani) i im podobnym po wysłaniu sms  zrobi się cieplej na sercu, bo Fundacja Dziecięca Fantazja spełnia marzenia chorych dzieci. TU można przeczytać co dotąd zrobili dla dzieciaków. W ubiegłym roku z głosowania w Konkursie Fundacja zebrała  63 623 zł. 

Chcę jeszcze zwrócić się do „biznesmenów” wszelkiej maści, którzy piszą maile do uczestników Konkursu, proponując zakup pakietów głosów sms: nie wysilajcie się państwo. Pieniądze zaoszczędzone, bo niewydane na zakup pakietu głosów w Konkursie wydam na komplet klocków (wiadomej, znanej marki;-)) dla Wnusi. Jej radocha z prezentu to dużo, dużo więcej niż przejście do III etapu Konkursu.

13 komentarzy:

  1. Mam trzy... telefony znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OK zaraz z Danutą ślemy. Ten pan to jak rozumiem młody, piękny i milusi? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie pytasz o tego pana od "starej, rudej kuchty" ;-)) Ja Ci powiem, że mam przeczucie (bo żadnej wiedzy), że to mogła być jednak jakaś pani ;-)))
    Za głosy serdeczne dzięki. ;-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden poszedł, idę dobrać się do telefonu Teda i służbówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Ciekawe czy organizatorzy tego konkursu umieją aż do tylu liczyć. Jak tak dalej pójdzie to dzięki Waszej hojności zdeklasuję przeciwników ;-))

      Usuń
  5. A mógłbyś u obu rąk te kciuki trzymać? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówisz, masz:)))
    Witam, ja z tych utajnionych czytaczy, ale baaaardzo mi z Tobą po drodze.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu (można tak, czy nie lubisz? Ja nie cierpię swojego imienia stąd moje pytanie-))). Bardzo mi miło Cię poznać. Jesteś jedną z osób całkiem mi nieznanych, których istnienie podejrzewałam;-))) po ilości wejść na blog, a która to ilość skłoniła mnie do wystawienia się na w Konkursie. Bardzo dziękuję.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Subiektywny komentarz znaczy mój. Indywidualny i stronniczy. Wcale nie oczekuję, że będziesz się z nim zgadzać. Wystarczy, że będziesz kulturalny.