Wcześniej gadałam sobie tu

czwartek, 25 lutego 2016

Trzymanie kciuków

W komentarzach jeden bardzo fajny facet napisał, że trzyma kciuki za moje powodzenie w konkursie Blog Roku 2015. Zapytałam czy mógłby trzymać u obu rąk.
Bo te kciuki u obu rąk (można trzymać kciuki stopami??) są mi niezbędne, bym podźwignęła się z czwartej dziesiątki w rankingu ilości otrzymanych głosów. Wiem oczywiście, że jak ktoś trzyma kciuki, to nie bardzo może wysyłać sms-y, ale zakładam, że kto jest mi życzliwy to już zagłosował, a drugi raz i tak już nie może. No to bardzo proszę o trzymanie kciuków ;-))
P.S. Jakby ktoś wiedział jak je trzymać stopami to bardzo proszę o zdjęcia instruktażowe.

11 komentarzy:

  1. Trzymam, bo tylko to mi pozostaje. Glosowac nie moge z zagranicy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam fakt, że tu zajrzałaś poprawia mi nastrój. Dziękuję.

      Usuń
    2. No jak to! Zagladam leguralnie. :)

      Usuń
  2. a ja też trzymam jeszcze ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje teatralne dzieciaki mogą być rozczarowane, że masz dłonie zajęte. Tym bardziej doceniam. Dziękuję.

      Usuń
  3. Trzymię w ręcach i nogach. Zdjęcia nie posiadam, ale fakt, że do tego trza mieć przeprosty czy cóś. Spoko, Danuta też to umie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))) Jesssso! Ale wyplatać się z tego też umiecie, prawda? ;-)))

      Usuń
  4. Nie trzymam, bo nieporęcznie, ale zagłosowałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ;-*
      Trzeba jednak jasno to powiedzieć, że skoro w tej samej kategorii Konkursu "startują" blogi ludzi chorych, potrzebujących, matek karmiących sztucznie tudzież matek-eko i komentujący politykę i społeczną codzienność to wynik jest z góry wiadomy. Niemniej bardzo dziękuję, bo to wyraz sympatii, a to w sieci najważniejsze. ;-*

      Usuń
    2. A ja mimo wszystko trzymam nadal (w końcu zainwestowałam trochę kasy) ;)
      Odpowiadając na pytanie - oczywiście tak :)) wszystko z wyjątkiem Jołasi, ale to, na szczęście! występuje jedynie w mowie :D

      Usuń
    3. Jołasia? Serio? ;-)))))) No dobra. Rzeczywiście to słabe ;-))))

      Usuń

Subiektywny komentarz znaczy mój. Indywidualny i stronniczy. Wcale nie oczekuję, że będziesz się z nim zgadzać. Wystarczy, że będziesz kulturalny.