Wcześniej gadałam sobie tu

sobota, 19 grudnia 2015

Gwiazdka 2015


10 komentarzy:

  1. A i Tobie, Twojej rodzinie i najblizszym - spokoju, normalnosci i stabilizacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie wiem czego tu Ci życzyć, ja po wielu latach będę się bała zaglądać do mediów tuz przed i tuż po.
    Niemniej spokojnych świąt )))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i rodzinnych, bo to możemy sobie zapewnić sami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrych myśli, serdecznych słów i wspaniałych rodzinnych zdrowych i pogodnych świąt.
    Elka
    Przeczytałam co napisałaś u Ani. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również, Elka cudnych Świąt i dobrego, obfitego Nowego Roku. Buziole

      Usuń
  5. Jeśli cały nowy rok będzie taki jak te święta, to nie boję się, niech nadchodzi! :)
    Zauważyłam po zdjęciach u Panterki, że mamy teraz podobną fryzurkę! :)
    Świąteczne wszystkiego najlepszego Zante! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, nie;-)))) Teraz mam dłuższą - jak na zdjęciu na FB. Tamte zdjęcia, u Pantery, są sprzed kilku lat.
      Wesołego po Świętach;-))

      Usuń

Subiektywny komentarz znaczy mój. Indywidualny i stronniczy. Wcale nie oczekuję, że będziesz się z nim zgadzać. Wystarczy, że będziesz kulturalny.