Wcześniej gadałam sobie tu

środa, 2 grudnia 2015

Pytania takie ...


Mam pytania. Naprawdę niezaczepne, nieprowokacyjne. Zwyczajne i neutralne. Do tego nie będę z żadną odpowiedzią polemizować. Bo chcę zrozumieć to, co się wokół dzieje, co dzieje się w Sejmie, co dzieje się w naszym kraju.
Swoje pytanie kieruję do wyborców Prawa i Sprawiedliwości:

Czy spodziewaliście się tego, co dziś się dzieje, czy o to Wam chodziło? A może inaczej wyobrażaliście sobie sposób sprawowania władzy przez PiS? A może w ogóle nie rozpatrywaliście kwestii ustrojowych, funkcjonowania państwa i jego instytucji, a skupiliście się na kwestiach społecznych, obywatelskich?

Nie mogę zadać tych pytań nikomu, kogo bezpośrednio znam, bo nikt z moich znajomych na Prawo i Sprawiedliwość nie głosował albo nie chce się do tego przyznać.
FB nie daje zbyt dużej anonimowości. Stąd może znajdą się osoby, które zechcą na pytania odpowiedzieć na moim blogu. Odblokowałam możliwość dodawania komentarzy także dla osób niezalogowanych czyli anonimowo.

18 komentarzy:

  1. Wsrod znanych mi Polonusów euforia, ze wreszcie KTOS ROBI PORZADEK !!!A ZAMACH SMOLENSKI BEDZIE POMSZCZONY !!!! JESTEM PRZERAŻONA !!!!
    Frayedka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsza myśl, która do głowy mi przyszła, że wyborcy PiS to ludzie, którzy chcą władzy silnej ręki i kontroli na społeczeństwem, a tym samym niekoniecznie przywiązani do wolności albo z wolnością sobie nieradzący.

      Usuń
    2. Ja odnosze wrazenie ze ta glosujaca czesc Za, po prostu chce zycia jak za komuny i systemu nakazowego ale glownie zemsty za wlasna nieporadnosc , bo obietnica DUDA DA jest dla nich kuszaca ..Frayedka

      Usuń
    3. Frayed, też uważam, że spora część właśnie dlatego tak głosowała. I do nich głównie skierowałam swoje pytania: nie przewidzieli co oznacza pełnia władzy PiS, poza 500 zł na dziecko? A może wszystko inne było i jest im obojętne?
      Ale, jak widzisz, nikt, z wyborców PiS, na pytania mi nie odpowiedział.

      Usuń
  2. Mogie sie odezwac? Zaznaczam, ze na PiS nie glosowalam, bo nie mam i tak w Polsce prawa glosu.
    Dla mnie jest oczywiste, ze na te smetna partie glosowali albo bezmozgowcy zindoktrynowani przez wlasnego plebana z ambony na niedzielnym nabozenstwie, albo kanalie, ktore same mogly na wygranej PiSu cos ugrac.
    TERAZ, QRWA, MY !!! i PO NAS CHOCBY POTOP.

    OdpowiedzUsuń
  3. no więc tak, ja też nie znam nikogo aleee znam jedną, co głosowała na kukiza i się teraz wstydzi, zwłaszcza jak ją zapytałam czemuż to ach czemuż wprowadziła faszystów do sejma ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam od razu faszystów. Faszyści rozumieli co się dookoła nich działo.

      Usuń
  4. W ciekawych czy w nienormalnych czasach przyszło nam żyć ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... ciekawie to jest na pewno. Czy nienormalnie? Pojęcie "normalnie" jest dziś jednym z najtrudniejszych do zdefiniowania słów, bo nastąpił ogromny rozłam w społeczeństwie. Stąd usiłuję się dowiedzieć od wyborców PiS czy takiej normalności chcieli. Ale jak widzisz nie dowiedziałam się i nadal nie wiem kto i dlaczego głosował na tę partię, a przede wszystkim czy spełniają się ich wyobrażenia o swoim kraju.

      Usuń
  5. Serwus, Pytanie nie jest do mnie, bo ja to tylko zęby trace trac nimi niemilosiernie i KURWAMI rzucajac codziennie. Z przerazeniem jednak odnotowuje rozne komentarze ludzi (nie mowie o politykach, bo to insza inszosc), ktorzy uwazaja, ze dobrze sie dzieje. Sklanialbym sie ku pogladowi przedstawionemu wyzej przez Annę Marię P.


    Aaaa - i jak to by sie chcial jeszcze pomasochizowac - to zapraszam w miejsce gdzie te moje wkurwy juz jakis czas temu probowalem zebrac (KU PAMIECI). Od niedawna nie nadazam - sie wkury mnoza.
    P.S. - jak ktos nie wie (zatne wie), to w pierwszej turze prezydenckich glosowalem na Kukiza (na przekor Komorowskiemu).
    http://mojewkurwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć M.
      Chętnie, nawet bardzo poczytam Twoje wkurwy, bo choć rzeczywiście wiem o Twoim głosowaniu, w maju, na Kukiza, to znam też motywację i Twoją świadomość skutków. Zresztą, jak nam czas pokazał, taki wynik Kukiza w wyborach prezydenckich, mógł mieć doniosły skutek dla wyborów parlamentarnych. Nie odniósł, niestety. Przyczyny już znamy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Za głupia jesteś farbowana kuchto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  7. Widzisz, zante ,widocznie o wiele łatwiej jest dyskutować między sobą ludziom,którzy wspólnie głosowali na PiS.
    Trudniej natomiast zastanowić się i podjąć spokojny dialog w grupie o różnych zapatrywaniach politycznych. Nagle brakuje cierpliwości, argumentów; jakaś taka wzajemna złość dławi adwersarzy i przysłania logiczne wywody.
    Nie umiemy już chyba ze sobą rozmawiać bez zbędnego zacietrzewienia i rozgorączkowania. A to świadczy o pobieżnej wiedzy i braku własnych poglądów.
    Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @LB myślę, że nie "chyba" tylko na pewno nie umiemy rozmawiać.
      To wszystko, rzeczywiście, jest bez sensu.

      Usuń
  8. @zante!Minęło dwadzieścia dni od kiedy zapytałaś...
    Popatrz, nie ma śladu wyborców PiS-u...
    Boją się rozmawiać?
    Jesteś niegodna podjęcia wspólnej dyskusji?
    Cicho -sza!

    Oprócz @szante, które Ci wypomniało, że się farbujesz i lubisz gotować...totalny niebyt. Zero.
    Mocni w grupie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, pytania w próżnię. Może zwolennicy partii rządzącej po śmietnikach nie biegają i nie trafili na mój blog i profil FB;-)))) To by znaczyło, że ta inwigilacja jeszcze nie zaczęła działać ;-))))))))))

      Usuń
  9. Spokojności życzę,@zante - wszystkiego dobrego!
    Świętujmy więc!
    Już czas!:))))

    OdpowiedzUsuń

Subiektywny komentarz znaczy mój. Indywidualny i stronniczy. Wcale nie oczekuję, że będziesz się z nim zgadzać. Wystarczy, że będziesz kulturalny.